Cayenne konfigurator

Zgodbe o modelu Cayenne

Menu item

Porsche Cayenne Coupe E-Hybrid: elektrifikacija svobode

Tako kot Cayenne Coupe E-Hybrid združuje okretnost, športnost in svobodo bencinskega motorja z učinkovitostjo elektrike, se tega etosa poslužuje tudi podjetje LZ Design z lastno inovacijo električnega pomožnega pogona za jadralna letala. Predstavljamo vam zgodbo o inovaciji, dosežku in uspehu elektrifikacije svobode.

2 MIN BRANJA

Menu item

Porsche Cayenne E-Hybrid: moč medveda, hitrost volka, eleganca risa

Hibridni Porsche Cayenne, edini športni avto na svetu, ki je zmožen povezati in na skupni imenovalec sodobne mobilnost postaviti tri na videz nezdružljive svetove - tišino, prah, sneg in intimnost gozdne ceste z največjimi prometnimi aortami in celo plenjenjem ovinkov v idealni linji dirkaškega asfalta. To je avto, s katerim smo pri Porscheju dokazali, da je prvinsko bit športnega avtomobila možno postaviti pred vsak izziv sodobne mobilnosti brez meja pri uporabnosti, praktičnosti in energijski učinkovitosti. To je še vedno najprej športni avto.

7 MIN BRANJA

Menu item

Spoznajte zgodbo, o kateri je sanjal že Ferry Porsche

Ferry Porsche je že leta 1989 napovedal: »Če bomo izdelali terensko vozilo po naših standardih kakovosti in bo imelo na pokrovu motorja Porschejev grb, ga bodo ljudje kupili.« Izkazalo se je, da je imel še kako prav. Od leta 2002 je Cayenne eden od nosilnih stebrov uspeha znamke Porsche.

12 MIN BRANJA

Menu item

Drzna odločitev za vstop v nov avtomobilski segment

Sredi devetdesetih let smo pri Porscheju sprejeli dolgoročni strateški načrt za prihodnji uspeh znamke. Analiza je pokazala, da legendarni model 911 in novi Boxster sama po sebi ne moreta zagotoviti varne prihodnosti tovarne Porsche. Kar pet alternativnih konceptov vozil je bilo sprva v igri za »tretjega Porscheja«, a sta v ožji izbor prišla le dva.

4 MIN BRANJA

Menu item

Iskanje prave oblike s projektom Colorado

Z odločitvijo za razvoj premium SUV-vozila smo se znašli pred precejšnjim izzivom. Zasnovati je bilo potrebno športni avtomobil, ki bo tipičen Porsche, hkrati pa se bo lahko kosal z najboljšimi terenci na svetu. Inženirji in oblikovalci so zavihali rokave in se lotili zahtevnega dela.

4 MIN BRANJA

Menu item

Majhno mestece v katerem je zrasel velik avtomobil

Nekoč je v majhnem mestecu zrasel velik avtomobil – in kar nekaj časa ni nihče ničesar opazil. Medtem ko so bili vsi drugi Porschejevi modeli razviti v Weissachu, je Cayenne nastajal predvsem v Hemmingenu. V nekdanji tovarni za sestavljanje računalnikov je 300 inženirjev in oblikovalcev delalo v strogi tajnosti.

4 MIN BRANJA

Menu item

Recept za uspeh, ki je do danes ostal nespremenjen

Do poznih devetdesetih let se je ideja o športnem terencu za Porsche zdela popolnoma nemogoča. Pred dvajsetimi leti pa se je zgodil preobrat in Porschejevo legendo smo prenesli v povsem nov tržni segment. Recept za uspeh Cayenna se vse do danes ni spremenil.

6 MIN BRANJA

Menu item

Gran Turismo Sport: od projekta Roadrunner do prvega GTS-a moderne dobe

Tri črke pomenijo Gran Turismo Sport, v zgodovino pa so se prvič zapisale leta 1964, ko je dirkalnik 904 Carrera GTS osvojil legendarno dirko Targa Florio. Navdih za današnje modele GTS pa ne izvira iz omenjenega dirkalnika, ampak je bil Porsche Cayenne tisti, ki je ponovno obudil idejo o emocionalni športnosti.

6 MIN BRANJA

Menu item

Kako je Cayenne druge generacije postal še bolj športen

Skoraj takoj po svetovni premieri prve generacije Cayenna pred dvajsetimi leti si palete Porschejevih modelov brez SUV-a ni bilo več mogoče predstavljati. Prodajne številke prve generacije so presegle celo pričakovanja tovarne. V letu 2005 smo začeli razvijati naslednika, v načrtu pa je bilo mnogo več kot le ohranjanje obstoječih lastnosti. Prišlo je do nekaterih temeljnih sprememb, zlasti pri dizajnu in pogonskem sklopu.

5 MIN BRANJA

Menu item

Cayenne Platinum Edition: Opremljen s strastjo

Zgodba Porsche Cayenna se je pričela s sanjami, ki jih je poganjala strast. O vsestranskem športnem avtomobilu je sanjal že Ferry Porsche, pred dvajsetimi leti pa se je njegov sen uresničil. Ob jubileju smo pri Porscheju pripravili prav posebno izdajo športnika, ki ga ne odlikujejo zgolj odlične športne zmogljivosti, ampak tudi velika mera ekskluzivnosti, prestiža in udobja.

3 MIN BRANJA

Hero image
Popoln nadzor moči|Porsche Cayenne E-Hybrid

Porsche Cayenne E-Hybrid: moč medveda, hitrost volka, eleganca risa

Hibridni Porsche Cayenne, edini športni avto na svetu, ki je zmožen povezati in na skupni imenovalec sodobne mobilnost postaviti tri na videz nezdružljive svetove - tišino, prah, sneg in intimnost gozdne ceste z največjimi prometnimi aortami in celo plenjenjem ovinkov v idealni linji dirkaškega asfalta. To je avto, s katerim smo pri Porscheju dokazali, da je prvinsko bit športnega avtomobila možno postaviti pred vsak izziv sodobne mobilnosti brez meja pri uporabnosti, praktičnosti in energijski učinkovitosti. To je še vedno najprej športni avto.

undefined

Zaradi svojega športnega značaja Porsche Cayenne E-hybrid brezkompromisno brani svoj teritorij oprijema. Z natančnostjo in energijo naboja je sposoben parati ovinke in vozniku dati najbolj prvinske užitke na varni strani. Kot športni avto pa je pravzaprav edini, ki zna v gozd tudi v snegu, blatu ali prahu vstopiti v čisti tišini. Pelje se lahko brez vonja oziroma ogljičnega odtisa, z močjo medveda in hitrostjo volka pa zna peljati elegantno kot ris ali divja mačka.

Poleg tega pa nudi tudi prostor vsej družini in njenim aktivnosti. S tem, ko smo pri Cayennu obdržali zmogljivosti športnega avtomobila in hkrati močno razširil njegovo uporabnost, smo zgradil most med dirkaško stezo, udobjem prostora in stranpotmi. Da, Cayenne je na trgu športnih avtomobilov spremenil marsikaj in za seboj potegnil vlak izzivov, ki jih predstavlja mobilnosti novega sveta. Med drugim je tudi prvi Porsche, ki je za seboj zmogel vleči več kot dve toni težko prikolico.

To je Cayennova zgodba, ki bo ob portretu lovca pod krošnjami na nov način odstrla eleganco njegovega poslanstva - popolnega nadzora moči, odličnega pogona, suverenosti pri zagotavljanju prvovrstnega udobja in uporabnosti brez meja tudi, ko je treba pripeti prikolico in se sredi zime podati v divjino do gorskega krmišča za divjad, daleč onstran asfalta.

Lovec, raziskovalec, kulturnik, poslovnež in doktor znanosti

Raziskovalec, doktor znanosti in direktor jeklarskega programa v SIJ Metal Ravne Blaž Šuler se dobro zaveda pomena ohranjanja okolja. Skozi lov, ki mu pomeni sprostitev od službenega raziskovanja novih tehnoloških rešitev, neguje družinsko tradicijo in predvsem spoštljiv odnos do prvobitne narave v tovarni življenja - gozdu. Vanj vedno vstopi kot njegov sestavni del, kot mož ekosistema. Sebe ne vidi kot trofejnega lovca, svoje znanje in izkušnje raje udejanja z ohranjanjem narave in njene biotske raznolikosti. Ko Blaž vstopi v gozd, v sebi doživi mir.

Blaž
Blaž skozi lov, ki mu pomeni sprostitev od službenega raziskovanja novih tehnoloških rešitev, neguje družinsko tradicijo in predvsem spoštljiv odnos do prvobitne narave v tovarni življenja - gozdu.
“V profesionalnem svetu, v katerem delujem, moram v ekologijo usmerjati ogromno znanja za razvoj novih, okolju prijaznejših rešitev. Za naravo in njeno čistočo pa skrbimo tudi lovci. Stoletne krošnje in življenje pod njimi bi radi ohranili nedotaknjene tudi za naše potomce.”

Blaž pove, da je klic lova v ljudeh že dolgo, saj nam je lov v prazgodovini pomagal preživeti. Zgodovina, dediščina in kultura lova so zato tudi del sodobne civilizacije. Verjame in upa, da bo lov kot način sobivanja z naravo ostal tudi v prihodnje del modernega človeka. “Lovci nismo samo tisti, ki se ukvarjamo z divjadjo. Lov združuje veliko ved in veščin. Med drugimi tudi izredno pomembne kinologijo, ekologijo, pa tudi kulturo. Vse to vpliva na lovski način življenja. Vsaj pri meni je tako. Lov je del mene.”

Lov je del našega vsakdanjika

Blaž Šuler z velikim spoštovanjem govori o družinskih tradiciji in naravi. Klic lovca je bil v njem vedno zelo močan. Poudarja pa zanimivo korelacijo med lovom ter iskanjem in zasledovanjem življenjskih ciljev, ki ljudi spodbuja, da si želijo razumeti svoje poslanstvo, stopiti na pravo pot in uloviti nekaj več. Po končani gimnaziji je tudi sam iskal to pot in razmišljal, kako ujeti pravo smer, ko pred seboj nimaš še jasnega cilja.

undefined
Zgodovina, dediščina in kultura lova so zato tudi del sodobne civilizacije.

Svojo bit je našel v 400-letni jeklarski tradiciji, se odločil za študij metalurgije ter si pri tem zastavil jasen in visok cilj: “Leta 2019 sem doktoriral na Naravoslovno-tehniški fakulteti v Ljubljani. Tako sem dosegel pomemben cilj v življenju. Nedvomno sem ponosen, da sem postal doktor znanosti. V življenju pač nisem zadovoljen z enostavnim.

Nimam rad stvari, ki so narejene na pol. Rad imam dovršene stvari, ki so narejene z odliko. Zato tisto, v kar se podam, želim narediti najbolje možno. Tudi pri lovu je tako. Velja pravilo, da je lovec brez psa samo pol lovec. Če imaš psa, si pravi lovec. Meni osebno dober pes predstavlja 50 odstotkov lova. Imam dva psa. Poleg tega pa se ukvarjam še z lovsko kulturo.”

To je ekološka prihodnost

Porsche Cayenne je nedvomno lovec na ovinke - to je stroj, ki zna ujeti užitek prvovrstno odpeljane smeri, a je hkrati tudi edini svoje športne družine, ki mu je praktično vseeno, kaj dobi pod kolesa. Blaž pravi, da je inovacija zanj kot za znanstvenika izjemnega pomena, zato tudi gleda na Porsche v vlogi nove dobe mobilnosti in predvsem širokega spektra Cayennovih zmogljivosti v najrazličnejših nalogah.

undefined
Porsche Cayenne je nedvomno lovec na ovinke - to je stroj, ki zna ujeti užitek prvovrstno odpeljane smeri, a je hkrati tudi edini svoje športne družine, ki mu je praktično vseeno, kaj dobi pod kolesa.

Pokima Porscheju: “Zmogljiv, močan avto s štirikolesnim pogonom je izredno pomemben del lovstva. Nikakor ne zato, da bi se lovci udobno in hitro vozili po gozdnih cestah. Mobilnost je veliko kompleksnejša, sploh ko se zaveš, da je za divjad treba skrbeti. Avto s štirikolesnim pogonom in veliko vlečno močjo je nepogrešljiv, ko je treba na krmišče pripeljati hrano, sploh ko letni časi pod kolesi pripravijo zahtevne razmere. Takrat voznikom pomaga tudi surovo moč stroja. Učinkovitost pogona, ki to moč prenaša na kolesa, pa naredi ključno razliko. Kar pa pri tem Cayennu vidim kot korak naprej, je zagotovo hibridni način vožnje. Nižanje izpustov in širitev brezogljične družbe. Ker je ekologija pomembna, je pomembna tudi takšna vrsta hibridnega pogona. To, kar ponuja ta avto je prihodnost, tista prihodnost, ki ob vseh zmogljivosti pomaga ohranjati naravo in čistejše okolje.”

Eleganca divje mačke s strastjo in močjo konja

Blaž pravi, da se zna Cayenne po cestah gibati tudi izjemno tiho in uglajeno, kar je ključnega pomena, ko lovec vstopa v lovišče. “V tem Porscheju zaradi njegove elegance in zmogljivega hibridnega pogona vidim divjo mačko. V svojem logotipu ima Porsche konja, kar je meni še posebej pri srcu. Gojim ljubezen do konjev in z dekletom ima dva konja. Ko dojameš univerzalnost tega športnega terenca, ga lahko uporabljaš tako v poslovnem svetu kot tudi v naravi, pri lovu in navsezadnje tudi za zelo varen transport konjev. To je avto, ki zajema veliko različnih aspektov mobilnosti, zato pa je zelo univerzalen in uporaben.”

undefined
“Zmogljiv, močan avto s štirikolesnim pogonom je izredno pomemben del lovstva. Nikakor ne zato, da bi se lovci udobno in hitro vozili po gozdnih cestah. Mobilnost je veliko kompleksnejša, sploh ko se zaveš, da je za divjad treba skrbeti."

Posebno doživetje pa Blaž vidi tudi v dinamični vožnji po lepi asfaltni cesti. To je pač Porsche in Blaž pravi, da je nizati ovinke s tako zmogljivim avtomobilom tudi balzam za dušo. Nekaj, kar človeka navdahne in sprosti. Pri vsakem kilometru se v vožnji zrcali perfekcija naše inženirske filozofije, ki praktičnost nadgrajuje s prvovrstnim zmogljivostmi pravega športnega avtomobila. To je tista širina mobilnosti, ki navdušuje Blaža - lovca, poslovneža, raziskovalca in doktorja znanosti, ki plemeniti jeklo.

Porsche Cayenne - unikat športnega sveta

Iskanje meja užitkov med plenjenjem ovinkov je v Cayennu teatralno doživetje, predvsem zaradi zvoka, mase in bitke s fiziko. Kot se za Porsche spodobi, Cayenne tudi na meji drznosti ob cvilečih gumah, vseh svojih kilogramih in višjem težišču, neomajno drži idealno linijo, zato mu vsak pravi voznik iz spoštovanja pokima: “Res je dober!” Na asfaltu sicer ne doseže hitrosti najbliskovitejših v svoji ugledni družini, a še vedno je hudimano oster, hiter, natančen in in prvovrstno obvladljiv.

undefined
Vsestranski športnik zna s pomočjo pogona E-Hybrid tudi tiho zajadrati med ovinke.

Da kri ni voda, v njegovem primeru še kako drži. Tako kot Blaž z lovom v gozdu neguje družinsko tradicijo, Cayenne z lovom na vozniške užitke neguje tradicijo znamke. Ko pa pod kolesi zmanjka asfalta, postane za hip celo najprepričljivejši Porsche. Poleg tega pa se med vsemi Porscheji lahko pohvali tudi z največjim prtljažnikom, z največjo nosilnostjo in seveda z vlečnimi sposobnostmi, ki krepko presegajo dve toni.

Zakaj torej?

Seveda se utegne kdo vprašati, zakaj bi športni avtomobil sploh moral obvladovati terenske izzive, vleči prikolico in tiho jadrati v tišini. Stvar evolucije, filozofije in inženirske drznosti. Življenje v naravi in civilizaciji je polno kompromisov, takih in drugačnih. Zakaj torej? Ker lahko.

Pri Porscheju imamo možnost, znanje in ne nazadnje tudi pogum narediti nekaj takega. In naredili smo res dovršeno. Kdor razume moč kompromisa in jo predvsem tudi uporablja, bo vedel, zakaj. Povsem preprosto verjemite. Bolj ko smo ljudje v svojih ciljih natančni, lažje ulovimo srečo. Loviti s cayennom pomeni razumeti bit športnega avtomobila in spoštovati svet okoli sebe. Da, zadnji avto na svetu bo športni avto!

Newsletter image